Valorile companiei
Orientare catre client
Ne ascultam clientii si reactionam rapid la nevoile si cerintele lor.
Clientul nostru este cel mai important. Trebuie sa fie intotdeauna multumit.
Angajament
Ne asumam responsabilitatea propriilor actiuni si ne tinem promisiunile facute.
Ne dorim sa evoluam, sa crestem si sa venim mereu cu idei inovatoare in aria noastra de activitate.
Respect
Avem un respect deosebit fata de clientii nostri.
Acceptam si respectam diversitatea de opinii.
Integritate
Actionam etic si corect in orice situatie. Deciziile luate de noi sunt ghidate de principii.
BINELE COMUN
Urmarim Binele Comun, ne dorim castig de ambele parti.
Munca in echipa
Avem o comunicare interna eficienta.
Conteaza opinia colegilor.
Pretuim timpul, resursele si efortul colegilor si ale restaurantului.
Responsabilitate
Suntem responsabili in toate actiunile pe care le realizam.
Asiguram servicii de calitate exceptionala si o servire superioara.
Suntem intr-o cautare continua de noi modalitati de satisfacere si intampinare a dorintelor clientilor.
Imbunatatim atitudinea, ospitalitatea fata de clienti si metodele de lucru in mod constant.
Cream relatii bazate pe respect si incredere reciproca cu toti cei cu care intram in contact.
ARMONIE
COMUNICARE Restaurant Regent
CUNOASTERE
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu